Skuteczna sprzedaż nieruchomości na 100 portalach!

Święta z wujkiem Google? Znaczny wzrost zapytań z hasłem nieruchomości w wyszukiwarce.

Święta, święta i poświętach. W tym okresie mamy sporo wolnych dni. Okazuje się, że internauci mocno wykorzystują ten czas wolny jako moment na poszukiwania w sieci. W ciągu ostatniego tygodnia ilość zapytań o nieruchomości w Google wzrosła o 163%. Poniżej prezentujemy wynik dla interesującego nas hasła. Jakie z tego płyną wnioski dla osób sprzedających swoje M?

1. Trafić w dobry czas

Osoby poszukujące nieruchomości robią to najbardziej intensywnie wtedy, gdy mają chwilę wolnego. Wynik świątecznych poszukiwań w Google wyraźnie na to wskazuje. Wzmożony ruch pojawił się mniej więcej wtedy, gdy skończyliśmy biesiadowanie. Sprzedający/wynajmujący w przyszłości powinni zatem planować z wyprzedzeniem promocje ofert przed wszelkimi świętami, weekendami i szczególnie intensywnie działać właśnie w tym okresie (portale, social media, adwords), aby były jak najbardziej widoczne. Przed nami kolejny długi weekend, święto Trzech Króli - podejrzewam, że również zaowocuje wzrostem oglądalności.

2. Hasła kluczowe - czemu to takie ważne?

Dla wyszukiwarki Google ważne są słowa umieszczane w opisie nieruchomości. Oprócz lokalizacji warto umieścić tam hasła, których poszukujący mogą użyć w trakcie swoich poszukiwań. Mogą to być słowa takie typowe jak “mieszkanie [miasto]”, “nieruchomości w [miasto]”, ale też bardziej szczegółowe: dwupokojowe, słoneczne, ciche, dzielnica, ulica. Te pierwsze w połączeniu z lokalizacją tworzą podstawę widoczności oferty w google (np. nieruchomości Wrocław), a te drugie tworzą tzw. długi ogon - czyli rzadziej wpisywane zapytania (np. nieruchomości Wrocław dwupokojowe, mieszkanie Poznań koło lasu). Zadbaj zatem o prawidłowy opis sprzedawanej nieruchomości.

3. Jeśli promować, to we właściwym momencie.

Warto również wspomnieć, że większość portali nieruchomości proponuje specjalne sposoby wyróżniania oferty w swoich wynikach wyszukiwań. Nazywają to wyróżnieniami, podbiciami, punktami itd. Są to dodatkowo płatne formy promocji, dzięki którym oferta pojawia się wyżej w wynikach. Podkreślam, że dotyczy to tej konkretnej, jednej strony z wynikami danego serwisu. W naszej ofercie na 100portali.pl można podbić ofertę w wynikach wyszukiwania na Gratka.pl, Oferty.net, Morizon.pl, Domy.pl i na naszej firmowej stronie 100portali.pl. Jeśli wystawisz ofertę w ramach pakietu Wirtualny Agent, to będziesz mieć dostępne również dodatkowe promowanie na Otodom.pl. Zaloguj się na swoje konto i sprawdź możliwości dodatkowego promowania oferty..

Pozdrawiam,

Mariusz

Opublikowane w dniu 2017/01/02 o 13:34 przez , tags ,

If you liked this article you can add me to Twitter